Warby Parker | AR Glasses

Zoeken naar de juiste bril kan voor velen moeilijk zijn. Om het consumenten gemakkelijker te maken, introduceert Warby Parker hun nieuwe “virtuele try-on” in hun app.

Mensen kunnen nu de bril van Warby Parker passen met AR, wanneer en waar zij maar willen.De virtuele bril is indrukwekkend gedetailleerd en blijft uitstekend zitten plaats, zelfs wanneer het hoofd kantelt en beweegt. “Ik testte de functie met de Warby Parker-bril die ik al bezit, en de virtuele versie van mijn monturen zag er identiek uit aan het echte werk.”

De app vermindert de drempel voor aanschaf door het proberen van brillen zeer eenvoudig tem maken. Het stelt Warby Parker ook in staat om al hun frames te tonen, ook degene die vanwege ruimtegebrek niet op fysieke locaties aanwezig zijn. De app ontving meer dan 43.000 vijfsterren recensies en de nieuwe try before you buy functie werd door Apple uitgeroepen tot de beste in zijn klasse.

Brand: Warby Parker
Agency: Warby Parker
Tech: Augmented Reality
Branche: Retail

More inspiration

amazon Retail

Amazon | Halloween surprise

Voor Halloween lanceerde ’s werelds grootste retailer Amazon een nieuwe app genaamd ‘Amazon Augmented Reality’.

bacardi Consumables

Bacardi | TheFutureDoesntSuck

Bacardi, het Amerikaanse alcoholische merk, werkte samen met BBDO NY en de liefdadigheidsinstelling Lonely Whale om plasticvervuiling tegen te gaan dit zullen ze doen door middel van augmented reality.

1800Tequila Consumables

1800 Tequila | The Essential 1800 Artists Series

1800 Tequila viert hun 10e verjaardag met een samenwerking met kunstenaar Okuda San Miguel. Ze hebben verschillende Snapchat-filters gemaakt om dit te laten zien.

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.