Wagner | Unlock games and face filters with AR

Wagner Big City Pizza en Nestlé hebben nieuwe AR-games en gezichts filters gelanceerd. Ze kunnen worden geactiveerd door een QR-code op de pizzadozen te scannen. Met de Instagram- of Facebook-app kunnen gebruikers de games ook zonder QR-code spelen en hun scores delen op Instagram of Facebook Stories.


Thrive en Nestlé hebben voor elke Big City Pizza een andere spelvariant gelanceerd waarmee de speler naar verschillende steden kan reizen. De talrijke varianten zijn gebaseerd op de typische gerechten van wereldsteden zoals de Philly cheesesteak in Philadelphia. De campagne is ontwikkeld door Thrive in samenwerking met Talpa Network.


Toekomstige bedrijven kunnen AR-games gebruiken als een manier om contact te leggen met klanten als campagnes als deze succesvol blijken te zijn. Wagner heeft meer dan 3000 likes en meer dan 1500 reacties verzameld op hun laatste posts op Instagram over de augmented reality-games.

Brand: Wagner

Tech: Augmented Reality

Agency: Nestlé

Branche: Consumables

More inspiration

Delfshaven-anno-1620-via-virtual-reality-bron-Stichting-Verborgen-Stad (1) Education

Delfshaven | Historic time travel with VR

Stichting Verborgen Stad heeft een nieuwe virtual reality-ervaring opgeleverd in het historische hart van Delfshaven. Met de TimeTransit-applicatie…

45f7776f97f541ab8a216594465ba560 Education

Nat Geo | Travel to the top of Mt. Everest with AR

National Geographic heeft met Instagram een ​​nieuwe augmented reality-ervaring gecreëerd. Gebruikers van de applicatie kunnen…

Nord-Top Event

OnePlus | AR launch event for OnePlus Nord

OnePlus is de eerste die een volwaardig AR-evenement organiseert. Het toonde de nieuwe OnePlus Nord…

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.