Volvo | S60 WebAR

Volvo werkte samen met studio VZlab om de lancering van de nieuwe Volvo S60 te presenteren. Hiervoor maakten ze een augmented reality ervaring. De ervaring is gemaakt in WebAR, wat betekent dat er geen apps nodig zijn om de nieuwe leuke stationwagen van de Zweedse fabrikant te bekijken.

De ervaring biedt informatie over de mogelijke aanpassingen van de auto voor potentiële kopers. Het is mogelijk om de kleuren, velgen en het interieur aan te passen. Gebruikers kunnen een proefrit plannen of chatten met een verkoop deskundige. Het is zelfs mogelijk om potentiële kosten in de financiering simulaties te bekijken.

De WebAR-ervaring van Volvo heeft het aantal ervaren gebruikers vergroot. De Informatieve en nauwkeurige informatie die via WebAR wordt weergegeven, heeft een succesvolle ervaring voor zowel gebruiker als fabrikant gecreëerd. Augmented reality is ideaal voor het creëren van innovatieve communicatie zoals deze.

Brand:Volvo
Tech: AR
Branche: Automotive
Collaboration: VZlab

More inspiration

20db45e4-24dc-4bb8-899e-16b322690c6f NGO

Resn | Below the Surface AR

Resn en milieu-non-profit organisatie Sea Shepherd hebben hun krachten gebundeld om de Below the Surface AR-ervaring voor smartphones te creëren…

Callaway-Overview1.jpg1 Retail

Callaway Golf | In-Store AR Promotie

Callaway Golf nam contact op met Groove Jones om gezamenlijk een In-Store ​​AR-campagne te ontwikkelen…

5886c238-ed2d-4628-ae44-58530dcfd1b0 Retail

Puma | Arcade game AR-campagne

Puma heeft in India een nieuwe campagne gelanceerd voor hun ‘Play On’ sneakers, met behulp van Instagram AR-filters en een swipe-up arcade game…

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.