Volvo | S60 WebAR

Volvo werkte samen met studio VZlab om de lancering van de nieuwe Volvo S60 te presenteren. Hiervoor maakten ze een augmented reality ervaring. De ervaring is gemaakt in WebAR, wat betekent dat er geen apps nodig zijn om de nieuwe leuke stationwagen van de Zweedse fabrikant te bekijken.

De ervaring biedt informatie over de mogelijke aanpassingen van de auto voor potentiële kopers. Het is mogelijk om de kleuren, velgen en het interieur aan te passen. Gebruikers kunnen een proefrit plannen of chatten met een verkoop deskundige. Het is zelfs mogelijk om potentiële kosten in de financiering simulaties te bekijken.

De WebAR-ervaring van Volvo heeft het aantal ervaren gebruikers vergroot. De Informatieve en nauwkeurige informatie die via WebAR wordt weergegeven, heeft een succesvolle ervaring voor zowel gebruiker als fabrikant gecreëerd. Augmented reality is ideaal voor het creëren van innovatieve communicatie zoals deze.

Brand:Volvo
Tech: AR
Branche: Automotive
Collaboration: VZlab

More inspiration

Image pokemon smile Games

Pokémon Smile | Brush with a smile

The Pokemon Company heeft een nieuwe applicatie voor mobiele telefoons geproduceerd genaamd Pokémon Smile. De app gebruikt…

Image jason wu Retail

1-800-Flowers.com | Bouquets with a story

1-800-Flowers heeft samengewerkt met modeontwerper Jason Wu om een augmented reality-ervaring voor klanten te creëren, waardoor…

Malibu image Games

Malibu | Malibu Tropical Parkour

Om de nieuwe limoensmaak te promoten, lanceerde Malibu een AR-game gemaakt door GoSpooky. Dit is onderdeel van…

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.