Victoria | Day of the Dead

Victoria gebruikte WebAR om een ​​onvergetelijke ervaring te creëren rond de jaarlijkse ‘Day of the Dead’ feestdag. Specifiek gericht op het Mexicaanse publiek combineert het merk verschillende thema’s rond leven en dood.

Door het gebruik van web based augmented reality kunnen gebruikers eenvoudig het filter gebruiken. Het enige wat je moet doen is met je smartphone het te label te scannen en dan kun je de augmented reality kunstwerken die te maken hebben met de feestdag ervaren. De verpakkingen van zes en twaalf bier flesjes  bevatten verschillende flessen met elk een uniek kunstwerk. Door twee flessen tegelijk te scannen ontstaat een combinatie van verschillende kunstwerken.

In samenwerking met Groove Jones is de ervaring op veel verschillende sites te zien geweest en meer dan een miljoen keer bekeken op hun website.

Brand: Victoria
Tech: Augmented reality
Branche: Consumables

More inspiration

amazon Retail

Amazon | Halloween surprise

Voor Halloween lanceerde ’s werelds grootste retailer Amazon een nieuwe app genaamd ‘Amazon Augmented Reality’.

bacardi Consumables

Bacardi | TheFutureDoesntSuck

Bacardi, het Amerikaanse alcoholische merk, werkte samen met BBDO NY en de liefdadigheidsinstelling Lonely Whale om plasticvervuiling tegen te gaan dit zullen ze doen door middel van augmented reality.

1800Tequila Consumables

1800 Tequila | The Essential 1800 Artists Series

1800 Tequila viert hun 10e verjaardag met een samenwerking met kunstenaar Okuda San Miguel. Ze hebben verschillende Snapchat-filters gemaakt om dit te laten zien.

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.