Snapchat | Lebron James

Een nieuw centerpiece in het House of Hoops van Foot Locker brengt de legendarische NBA-ster LeBron James tot leven met AR.

Met behulp van een Snapchat AR-filter, gemaakt door Fisherman Labs, barst de koning van basketbal uit een Nike-poster om een basketbal door de ring rammen met zijn iconische slam-dunks. De AR-ervaring transformeert een 2D-beeld in een 3D digitaal model. Hierdoor kunnen mensen LeBron bijna in het echt zien. Je kunt de filter op Snapchat gebruiken, maar je moet wel in de winkel in Los Angeles zijn voor het volledige effect.

De AR-ervaring zal zeker indruk maken op elke basketball fan. LeBron zelf tweette ook een video van de ervaring die leidde tot 1,25 miljoen views in het eerste uur. Een geweldige manier om in store advertising te verrijken met een extra laag en mensen een reden te geven om weer naar een fysieke winkel te gaan.

Brand: Snapchat
Agency: Fishermen Labs & Snap Inc.
Tech: Augmented Reality
Branche: Sports

Related Inspiration

JBL-Soundbar-AR

St. Louis Aquarium - Otter Chat

The St. Louis Aquarium collaborated with Groove Jones and Moondog Animation to create an interactive talk show ....
woolrich

Hong Kong – Travel Back to the Fifties

Japanese media-artist Masaki Fujihata created an AR application which lets Hong Kong citizens travel back in time.
VR-Experience-2017-226-1-1024x683

SAAB – Virtual Rocket Launcher

SAAB is a global provider for safety and security devices to governments, authorities and military instances.

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.