St. Louis Aquarium | Otter Chat

Het St. Louis Aquarium werkte samen met Groove Jones en Moondog Animation om een interactieve talkshow attractie met Tommy the Otter te creëren. Tommy stelt vragen en reageert in realtime op de reacties van het publiek.

De show is een mix van computer geanimeerde content, educatie en komische improvisatie door het personeel achter de schermen. De Tommy de Otter is een avatar die wordt bestuurd door een acteur achter de schermen, waarvan de actief realtime geprojecteerd worden,. Met behulp van camera’s die in het theater zijn gemonteerd, kan de acteur het publiek zien met wie hij/zij bezig is. Hierdoor kan de acteur verwijzen naar het specifieke uiterlijk en gedrag van bezoekers evenals hun locatie in het theater.

Dankzij de technologie leren bezoekers over over otters, natuurbehoud en gaan ze met nieuwe kennis naar huis. In het beeldmateriaal is duidelijk het plezier van de bezoekers alsmede de acteurs te zien. Een case waar educatie en entertainment perfect worden gecombineerd met innovatieve technologie.

Brand: St. Louis Aquarium
Tech: AR
Branche: Entertainment

More inspiration

20db45e4-24dc-4bb8-899e-16b322690c6f NGO

Resn | Below the Surface AR

Resn en milieu-non-profit organisatie Sea Shepherd hebben hun krachten gebundeld om de Below the Surface AR-ervaring voor smartphones te creëren…

Callaway-Overview1.jpg1 Retail

Callaway Golf | In-Store AR Promotie

Callaway Golf nam contact op met Groove Jones om gezamenlijk een In-Store ​​AR-campagne te ontwikkelen…

5886c238-ed2d-4628-ae44-58530dcfd1b0 Retail

Puma | Arcade game AR-campagne

Puma heeft in India een nieuwe campagne gelanceerd voor hun ‘Play On’ sneakers, met behulp van Instagram AR-filters en een swipe-up arcade game…

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.