Nat Geo | Travel to the top of Mt. Everest with AR

National Geographic heeft met Instagram een ​​nieuwe augmented reality-ervaring gecreëerd. Gebruikers van de applicatie kunnen zich virtueel verkleden, de Mt. beklimmen en reizen. Everest om foto’s en video’s te maken om te delen op hun eigen pagina.

 

De AR-ervaring op Instagram brengt kijkers naar de voet van de berg op een hoogte van 4815 meter. Bovendien kunnen consumenten een 360-graden weergave zien door over het scherm te vegen of hun smartphones te verplaatsen. Gebruikers kunnen hun adem zien door hun mond te openen en op een gele stip te tikken om een ​​kaart van Mt. Everest die andere gebieden laat zien die mogelijk kunnen worden verkend.

 

Jongere consumenten zoeken ervaringen die ze kunnen delen op sociale media. Merken en uitgevers kunnen hun bereik vergroten en sterkere banden aangaan met doelgroepen met behulp van augmented reality-applicaties. De twitter post van national geographic heeft momenteel meer dan 40.000 views.

Brand: National Geographic

Tech: Augmented Reality

Agency: Spark AR

Branche: Travel

More inspiration

Delfshaven-anno-1620-via-virtual-reality-bron-Stichting-Verborgen-Stad (1) Education

Delfshaven | Historic time travel with VR

Stichting Verborgen Stad heeft een nieuwe virtual reality-ervaring opgeleverd in het historische hart van Delfshaven. Met de TimeTransit-applicatie…

Nord-Top Event

OnePlus | AR launch event for OnePlus Nord

OnePlus is de eerste die een volwaardig AR-evenement organiseert. Het toonde de nieuwe OnePlus Nord…

Wagner hart Games

Wagner | Unlock games and face filters with AR

Wagner Big City Pizza en Nestlé hebben nieuwe AR-games en gezichts filters gelanceerd. Ze kunnen worden geactiveerd…

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.