Miller Lite | St Patrick’s Day

Miller Lite werkte samen met Trigger Global om een tijdelijk webAR-ervaring te creëren om de Ierse nationale feestdag St. Patrick’s Day. te vieren.

Open je bier, ga naar de Miller Lite-website en scan het logo van het merk om een kabouter uit een gat in de grond te zien zien springen. De kleine man heeft een paar trucjes in petto. Hij kan fluit spelen, een blikje bier uit zijn baard halen en zelfs een slang tevoorschijn toveren. Hierna is het mogelijk een foto te maken die eenvoudig te delen is via social media.

Deze case maakt goed gebruik van de eenvoudige verspreiding van content via webAR. Je hebt slechts een browsers en een camera nodig. Vanwege het tijdelijke karakter van de case werd er echter niet veel aandacht gegenereerd.

Brand: Miller Lite
Agency: Trigger Global
Tech: Augmented Reality
Branche: Consumables

Related Inspiration

JBL-Soundbar-AR

St. Louis Aquarium - Otter Chat

The St. Louis Aquarium collaborated with Groove Jones and Moondog Animation to create an interactive talk show ....
woolrich

Hong Kong – Travel Back to the Fifties

Japanese media-artist Masaki Fujihata created an AR application which lets Hong Kong citizens travel back in time.
VR-Experience-2017-226-1-1024x683

SAAB – Virtual Rocket Launcher

SAAB is a global provider for safety and security devices to governments, authorities and military instances.

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.