Marshmello | Stuffing Smores

EDM artiest Marshmello en Groove Jones werkten samen aan een project om Instagram-gebruikers een hoge score te laten snacken in een marshmallows geïnfesteerde AR-game.

Het doel van het spel is om binnen 15 seconden zoveel mogelijk marshmallows te eten om een high score te behalen! Jij en je vrienden kunnen scores delen en gaan niet alleen de strijd aan met elkaar, maar met iedereen die de game speelt. De game stelt fans in staat om op een leuke manier te interacteren met een hun favoriete artiest en in contact te komen met andere fans. Daarnaast wordt voor het merk alsmede de artiest een groot bereik gecreëerd dankzij de hoge share value van de game.

Marshmello is een merk ambassadeur voor “Stuffed Puff’s.” De campagne is erop gericht om de gebruiker meer marshmallows te laten eten, vooral die verkocht door Stuffed Puff’s. De campagne werd bijzonder ontvangen,. Binnen de eerste 48 uur werd de game een miljoen keer gespeeld en drie keer zoveel bekeken (3,2 miljoen).

Brand: Marshmello
Agency: Groove Jones
Tech: AR
Branche: Applicatie

Related Inspiration

JBL-Soundbar-AR

St. Louis Aquarium - Otter Chat

The St. Louis Aquarium collaborated with Groove Jones and Moondog Animation to create an interactive talk show ....
woolrich

Hong Kong – Travel Back to the Fifties

Japanese media-artist Masaki Fujihata created an AR application which lets Hong Kong citizens travel back in time.
VR-Experience-2017-226-1-1024x683

SAAB – Virtual Rocket Launcher

SAAB is a global provider for safety and security devices to governments, authorities and military instances.

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.