Malibu | Malibu Tropical Parkour

Om de nieuwe limoensmaak te promoten, lanceerde Malibu een AR-game gemaakt door GoSpooky. Dit is onderdeel van hun zomercampagne ‘’ A Bit of Sunshine ’’.

 

De game, Malibu Tropical Parkour, maakt gebruik van Snapchat’s AR Marker Tech. Hierdoor kunnen billboards, productverpakkingen en zelfs gebouwen worden verrijkt met AR-animaties en games. Bij het scannen van Malibu’s out-of-home-advertenties beginnen gebruikers het spel op hun telefoon te spelen. In het spel moeten spelers verschillende soorten objecten vermijden, zoals een ananas en springkussens, om een hoge score te behalen.

 

Naast outdoor wordt de campagne ook gepromoot op Snapchat en Instagram via advertenties en influencers. Met de lancering van de Malibu Tropical Parkour-game op snapchat, creëerden GoSpooky en Malibu een interactieve advertentie om op straat te worden gespeeld met een hoge sharefactor.

 

Brand: Malibu

Tech: Augmented Reality

Agency: GoSpooky

Branche: Games

More inspiration

Image pokemon smile Games

Pokémon Smile | Brush with a smile

The Pokemon Company heeft een nieuwe applicatie voor mobiele telefoons geproduceerd genaamd Pokémon Smile. De app gebruikt…

Image jason wu Retail

1-800-Flowers.com | Bouquets with a story

1-800-Flowers heeft samengewerkt met modeontwerper Jason Wu om een augmented reality-ervaring voor klanten te creëren, waardoor…

header the royal mint Education

The Royal Mint | Unearth history from coins

Royal Mint en het Natural History Museum werkten samen om prehistorische dieren naar het heden te brengen. The Royal Mint produceert…

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.