Liverpool FC | Stand Red

Standard Chartered, hoofdsponsor van Liverpool FC, wilde de Liverpool voetbalfans samenbrengen met behulp van een AR-app met het bekende rode shirt.

‘Get ready to live red. Breathe red. Stand red. ‘De app nodigt fans uit om mee te doen met de opbouw naar elke Premier League wedstrijddag via de ‘Stand Red’ campagne. Door een Liverpool FC-shirt te scannen kunnen fans deze tot leven brengen met interactieve content zoals informatie over spelers, statistieken en feiten over klassieke wedstrijden.

De app verrijkt de fan experience van elke Liverpool aanhanger omdat ze hun support 30 minuten voor of tijdens een wedstrijd kunnen tonen door op het ‘This is Anfield’ teken te klikken. Meer dan 10.000 fans hebben de app al gedownload sinds de release in december en gaven hem een 4,5-sterrenbeoordeling.

Brand: Liverpool FC
Agency: Standard Chartered
Tech: Augmented Reality
Branche: Sports

Related Inspiration

JBL-Soundbar-AR

St. Louis Aquarium - Otter Chat

The St. Louis Aquarium collaborated with Groove Jones and Moondog Animation to create an interactive talk show ....
woolrich

Hong Kong – Travel Back to the Fifties

Japanese media-artist Masaki Fujihata created an AR application which lets Hong Kong citizens travel back in time.
VR-Experience-2017-226-1-1024x683

SAAB – Virtual Rocket Launcher

SAAB is a global provider for safety and security devices to governments, authorities and military instances.

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.