LEGO Wear | Virtual Store

Een kledingwinkel zonder kleding? LEGO Wear en Snapchat hebben een eendaags evenement gelanceerd om de eerste limited-edition kledinglijn van LEGO Wear voor volwassenen te promoten.

Door een QR-code in de lege pop-up store in Londen te scannen, verandert de de ruimte in een LEGO-winkel. Hier keken bezoekers vol verbazing toe hoe LEGO-personages door de winkel liepen, naast de interactieve DJ-stand dansten, aan de arcade-machine speelden en de exclusieve kleding kochten.. De mensen die de winkel bezochten, zagen de kledinglijn via AR en konden de de kleding direct bestellen.

Deze case toont aan dat een fysieke ervaring verrijkt kan worden met AR om een saaie locatie tot leven te brengen. Het tijdelijke karakter en de exclusiviteit van het product zorgden er toch voor dat veel mensen naar het lege winkelpand trokken.

Brand: LEGO Wear
Agency: Snap Inc.
Tech: Augmented Reality
Branche: Retail

Related Inspiration

JBL-Soundbar-AR

St. Louis Aquarium - Otter Chat

The St. Louis Aquarium collaborated with Groove Jones and Moondog Animation to create an interactive talk show ....
woolrich

Hong Kong – Travel Back to the Fifties

Japanese media-artist Masaki Fujihata created an AR application which lets Hong Kong citizens travel back in time.
VR-Experience-2017-226-1-1024x683

SAAB – Virtual Rocket Launcher

SAAB is a global provider for safety and security devices to governments, authorities and military instances.

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.