AT&T | How is life over at AT&T?

AT&T werkt samen met Groove Jones voor het creëren van een hub met meerdere video’s. Het doel van de video’s is om aan potentiële kandidaten te presenteren en te informeren over de verschillende ontwikkelingsprogramma’s bij AT&T.

Gebruikers van de ervaring krijgen te zien hoe het leven is om bij AT&T te werken. Ze kunnen verschillende locaties bezoeken en enkele mensen ontmoeten die daar werken. Naast de VR-video’s zijn er ook verschillende 2D-video’s om enkele programma’s te benadrukken die AT&T biedt. Ook inbegrepen in de ervaring is een AT&T-locatiekaart en zelfs ‘easter eggs’ met de normen en waarden van AT&T.

De ervaring wordt gebruikt op verschillende evenementen, zoals carrièrebeurzen en informatiesessies, zodat studenten AT&T als werkplek kunnen verkennen. Ze laten zien dat VR een geweldige manier is voor werving en personal branding wanneer iedereen meestal thuis is.

Brand: AT&T
Tech: Virtual Reality
Collaboration: Groove Jones
Branche: Education

More inspiration

Image pokemon smile Games

Pokémon Smile | Brush with a smile

The Pokemon Company heeft een nieuwe applicatie voor mobiele telefoons geproduceerd genaamd Pokémon Smile. De app gebruikt…

Image jason wu Retail

1-800-Flowers.com | Bouquets with a story

1-800-Flowers heeft samengewerkt met modeontwerper Jason Wu om een augmented reality-ervaring voor klanten te creëren, waardoor…

Malibu image Games

Malibu | Malibu Tropical Parkour

Om de nieuwe limoensmaak te promoten, lanceerde Malibu een AR-game gemaakt door GoSpooky. Dit is onderdeel van…

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.