Lavazza | Get your cup of ARsenal

Arsenal en Lavazza werkten samen met de AR-ontwikkelaar Blippar om een webgebaseerde AR-experience uit te rollen. Omdat het coronavirus sportevenementen niet door laat gaan willen ze contact zoeken met voetbalfans die behoefte hebben aan team gerelateerde content.

Bij het openen van de AR-ervaring worden gebruikers begroet door het juichende team en fans van Arsenal. Hierna kunnen gebruikers ervoor kiezen om deel te nemen aan een wedstrijd om kans te maken op een door Arsenal gesigneerde jersey of om een Arsenal-koffiemachine met korting van Lavazza te kopen.

Met een effectieve en boeiende AR-experience zijn Lavazza en Arsenal allebei enthousiast om hun toekomstige digitale marketinginspanningen te verbeteren met het gebruik van AR. In een tijd waarin zowel merken als sterren minder zichtbaar zijn, biedt AR een geweldige manier om in contact en top of mind te blijven.

Brand: Arsenal
Tech: Augmented Reality
Agency: Blippar
Collaboration: Lavazza
Branche: Sports

lavazza 2

More inspiration

Image pokemon smile Games

Pokémon Smile | Brush with a smile

The Pokemon Company heeft een nieuwe applicatie voor mobiele telefoons geproduceerd genaamd Pokémon Smile. De app gebruikt…

Image jason wu Retail

1-800-Flowers.com | Bouquets with a story

1-800-Flowers heeft samengewerkt met modeontwerper Jason Wu om een augmented reality-ervaring voor klanten te creëren, waardoor…

Malibu image Games

Malibu | Malibu Tropical Parkour

Om de nieuwe limoensmaak te promoten, lanceerde Malibu een AR-game gemaakt door GoSpooky. Dit is onderdeel van…

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.