Coca-Cola | Coca Cola’s Pol-AR bears

Elk jaar komt Coca-Cola met een nieuw kerst ontwerp voor hun blikjes, flessen en multiverpakkingen. Al 26 jaar zijn de Coca-Cola-ijsberen het hoofdelement van hun holiday campagne en dit jaar zijn ze op unieke wijze weer van de partij.

Iedereen die een cola koopt, kan de ijsberen tot leven brengen met augmented reality. Met de Coca-Cola-app voor iOS of Android scan je de blikjes en flessen met een kerstthema om de verpakking te transformeren in een digitale recreatie van de winter oase van de ijsberen.

Scan verschillende varianten voor AR visualisaties zoals sneeuwballengevechten, lichtshows en de slee-scène uit een eerdere kerstcampagne. En als je je erg feestelijk voelt, kun je twee blikjes tegelijk scannen om een ​​vertolking van Jingle Bells te horen, gespeeld door ijsberen op glazen flessen.

De ijsberen zijn de mascotte voor Coca-Cola sinds 1993 toen ze de iconische ‘Northern Lights’ commercial reclame hadden gemaakt. Dit jaar wilde Coca-Cola fans een leuke en nieuwe manier geven om met het merk om te gaan, dus lanceerden ze de AR-campagne om de magie van de ijsberen tot leven te brengen! De app heeft al meer dan 100.000 downloads bereikt.

Brand: Coca-Cola
Agency: Tactic
Tech: AR
Branche: Consumables

More inspiration

ATT-App2 Education

AT&T | How is life over at AT&T?

AT&T werkt samen met Groove Jones voor het creëren van een hub met meerdere video’s. Het doel van de video’s is om…

lavazza Sport

Lavazza | Get your cup of ARsenal

Arsenal en Lavazza werkten samen met de AR-ontwikkelaar Blippar om een webgebaseerde AR-experience uit te rollen…

Augmented-Reality-740x336 Education

Google | Explore your searches in AR

Maak leren leuk. Dat is het doel van Google met de introductie van augmented reality in de Google search app…

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.