Callaway Golf | In-Store AR Promotie

Callaway Golf nam contact op met Groove Jones om gezamenlijk een In-Store ​​AR-campagne te ontwikkelen. De AR-ervaring bevat de twee belangrijkste MAVRIK-clubs: Drivers en Irons. De MAVRIK-lijn is gemaakt met A.I. en Machine learning en gevisualiseerd met AR, waardoor het een eenvoudig te gebruiken AR-ervaring is voor klanten.

Klanten scannen een QR-code of gebruiken AR.CallawayGolf.com om de AR-ervaring te activeren. Daarnaast kunnen de gebruikers de 3D-gemoduleerde MAVRIK-driver draaien, spiegelen en fotograferen. Een animatie toont 4 verbonden hotspots die kunnen worden geactiveerd door erop te tikken en dankzij WebAR-technologie was er geen app nodig om de ervaring te gebruiken, waardoor deze toegankelijker en gebruiksvriendelijker werd.

De campagne werd binnen een paar maanden gelanceerd in 1.200 Amerikaanse winkels in het hele land en kreeg ook aandacht op meerdere marketingblogs via golfwinkels. Golfliefhebbers waren onder de indruk van de precisie van de AR-campagne in de winkel en vonden het erg handig om een ​​aankoopbeslissing te nemen.

Brand: Callaway Golf
Tech: Augmented Reality
Collaboration: Groove Jones
Branche: Retail

More inspiration

ATT-App2 Education

AT&T | How is life over at AT&T?

AT&T werkt samen met Groove Jones voor het creëren van een hub met meerdere video’s. Het doel van de video’s is om…

lavazza Sport

Lavazza | Get your cup of ARsenal

Arsenal en Lavazza werkten samen met de AR-ontwikkelaar Blippar om een webgebaseerde AR-experience uit te rollen…

Augmented-Reality-740x336 Education

Google | Explore your searches in AR

Maak leren leuk. Dat is het doel van Google met de introductie van augmented reality in de Google search app…

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.