Barefoot | Band together

The Black Eyed Peas werkte samen met Barefoot Wine voor een immersive muziekervaring in je woonkamer. Als onderdeel van de ‘Band Together’-campagne geniet je van hun nieuwe muziek, steun je een goed doel en maak je kans op een ‘meet and greet’.

Download de app, scan een van de Barefoot-producten en ervaar een AR optreden van de bandleden op je tafel. Door het scannen van het label krijg je een vocaal of instrumentaal te horen. Door meer producten te scannen en in beeld te houden verrijk je de ervaring met meer muzikale content. Hoe meer producten, hoe uitgebreider de ervaring. Door je contactgegevens op te geven, maakt je ook kans op een virtuele meet & greet.

De campagne is is ook bedoeld om geld in te zamelen voor ‘kinderen van restaurantmedewerkers’ en voor de American Cancer Society. Bij elke scan van het etiket doneert Barefoot $ 1 aan het goede doel met een maximum van 100.000 dollar. De post op Instagram kregen meer dan 350.000 keer bekeken en meer dan 90k keer geliked.

Merk: Black Eyed Peas
Tech: Augmented reality
Samenwerking: Barefoot wine
Branche: Consumables

More inspiration

Nike-nieuws Retail

Champs Sport x Nike | Refresh your game

See, try and buy twee nieuwe Nike’s te koop in een AR shopping experience gelanceerd door Champ Sports.

H&M Retail

H&M | Kangol x Mabel

H&M is een bijzondere samenwerking aangegaan ,via Instagram kunnen fans muziekvideo’s namaken met 6 verschillende augmented reality-filters.

sofias smuggeling Education

RheijnLand.Xperiences | Sofia’s Smuggling

De augmented reality-game ‘Sofias Smuggling Cross-Border Hunt’ heeft als doel jonge mensen naar het museum te halen.

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.