Amazon | Halloween surprise

Voor Halloween lanceerde ’s werelds grootste retailer Amazon een nieuwe app genaamd ‘Amazon Augmented Reality’. De campagne zorgt ervoor dat mensen thuis door corona iets te doen hebben en het zorgt ervoor dat mensen  hun karton niet gelijk weggooien maar er nog een keer gebruik van kunnen maken.

Als je de QR-code scant, sprint er een kleine AR corgi-hond uit om met je te spelen, of je kan de  verzenddoos in een AR-auto veranderen. Het is ook mogelijk om een ​​gezicht op de doos te tekenen en daarna deze te scannen en te bekijken in AR waardoor het lijkt of deze tot leven komt.

De lancering van een speciale AR-app geeft aan dat dit nog maar het begin is voor de AR-plannen van Amazon. Het bedrijf maakt zelf al bekend dat ze van plan zijn deze technologie vaker willen gaan gebruiken voor marketingdoeleinden te gebruiken.

Brand: Amazon
Tech: Augmented reality
Branche: Retail

More inspiration

bacardi Consumables

Bacardi | TheFutureDoesntSuck

Bacardi, het Amerikaanse alcoholische merk, werkte samen met BBDO NY en de liefdadigheidsinstelling Lonely Whale om plasticvervuiling tegen te gaan dit zullen ze doen door middel van augmented reality.

1800Tequila Consumables

1800 Tequila | The Essential 1800 Artists Series

1800 Tequila viert hun 10e verjaardag met een samenwerking met kunstenaar Okuda San Miguel. Ze hebben verschillende Snapchat-filters gemaakt om dit te laten zien.

Victoria-Death Consumables

Victoria | Day of the Dead

Victoria gebruikte WebAR om een ​​onvergetelijke ervaring te creëren rond de jaarlijkse ‘Day of the Dead’ feestdag

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.