1800 Tequila | The Essential 1800 Artists Series

1800 Tequila viert hun 10e verjaardag met een samenwerking met kunstenaar Okuda San Miguel. Ze hebben een speciaal label gemaakt om het werk van de Spaanse kunstenaar door middel van verschillende Snapchat-filters te laten zien.

Je kan de filters met Okuda-thema gebruiken door de limited-edition tequila flessen te scannen. Daardoor kun je een kleurrijke creatie van Okuda in de palm van je hand houden. Voor de  campagne is ook een video van 30 seconden op YouTube geupload waarin de kunstwerken van Okuda in verschillende wijken in New York City worden laten zien.

De campagne kreeg veel aandacht van blogs als Adweek en gerenommeerde design blogs. De AR-ervaring is een aanvulling op de Essential 1800 Artists-serie van het merk, die eerder kunstwerken van Shantell Martin, Enoc Perez, Jean-Michel Basquiat en Keith Haring bevatte.

Brand: 1800 Tequila
Tech: Augmented reality
Branche: Consumables

More inspiration

amazon Retail

Amazon | Halloween surprise

Voor Halloween lanceerde ’s werelds grootste retailer Amazon een nieuwe app genaamd ‘Amazon Augmented Reality’.

bacardi Consumables

Bacardi | TheFutureDoesntSuck

Bacardi, het Amerikaanse alcoholische merk, werkte samen met BBDO NY en de liefdadigheidsinstelling Lonely Whale om plasticvervuiling tegen te gaan dit zullen ze doen door middel van augmented reality.

Victoria-Death Consumables

Victoria | Day of the Dead

Victoria gebruikte WebAR om een ​​onvergetelijke ervaring te creëren rond de jaarlijkse ‘Day of the Dead’ feestdag

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.