Teylingen College KTS | Open dag in 360 graden

Industrie: EducatieTechnologie: 360Toepassing: Onboarding Vraag Teylingen College KTS is een vakgerichte VMBO-school. Omdat het volgende schooljaar dichterbij komt willen zij open dagen organiseren. Covid-19 steekt daar helaas een stokje voor en dus moest Teylingen College KTS op zoek naar een andere oplossing. De vraag aan VR Owl ontstond, het maken van een 360 graden video die […]

Bob Car Wash – High Speed Onboarding

Industrie: Automotive Technologie: 360 Toepassing: Onboarding Vraag Bob Autowas is een innovatieve wasstraat met 18 vestigingen in binnen- en buitenland. De autowasstraat zocht naar een manier om hun medewerkers sneller en effectiever op te leiden via hun onboarding proces. Het onboarding proces bevat vier elementen: The spirit of Bob Autowas, Begeleiding en veiligheid, representativiteit en professionaliteit. […]

BAM – Bouwplaats Veiligheid

Industrie: EducationTechnologie: 360Toepassing: Onboarding / Training Vraag BAM is een bouwconcern actief in Europa. Het bedrijf initieert, ontwikkelt, bouwt en onderhoudt projecten op het gebied van wonen, werken, transport en recreatie. Op de bouwplaats staat veiligheid bovenaan. Vaak wordt er nonchalant nagedacht over alledaagse taken, maar als het misgaat kan de impact enorm zijn. BAM […]

METRO – Essentiële Retail Skills

In samenwerking met House of Learning Industrie: Retail Technologie: Virtual Reality Toepassing: Onboarding Link: Android Vraag Het Duitse detailhandelsbedrijf, METRO, is een grote internationale speler met  een continue vraag naar nieuw personeel. Het opleiden van nieuwe werknemers kost echter veel tijd en geld.  Om deze reden was METRO op zoek naar een manier om het inwerkproces te […]

Gemeente Utrecht – 360 Onboarding

Industrie: Overheid Technologie: 360 Video Toepassing: Onboarding Link: Andoid Vraag Elke week had Gemeente Utrecht hetzelfde onboarding programma, waarbij minstens 20 tot 30 nieuwe medewerkers een speciale rondleiding door Utrecht kregen. Deze rondleiding duurde minstens een halve dag en nam hierdoor veel kostbare tijd in beslag. Dit zou anders moeten kunnen. De onboarding moest efficiënter worden gemaakt, maar […]