Strategy Works

Industrie: Consultancy
Technologie: VR & AR
Toepassing: Masterclass

Vraag

De digitalisering van de samenleving gaat als een sneltrein. Om deze reden had Strategy Works, een consultancy bedrijf uit Rotterdam, een masterclass van twee dagen georganiseerd voor het personeel van Salesforce. Hiermee wilde Strategy Works het personeel van Salesforce meer inzicht geven in verschillende sectoren en het ontwikkelen van concepten voor hen. Zo ook VR en AR concepten.

“Het volledige team was zeer tevreden over de educatieve workshop, we hopen in de toekomst weer met jullie samen te werken”

Oplossing

Voor de masterclass werd er een programma van 3 uur samengesteld waar alle facetten van VR en AR behandeld werden.Het VR Owl event team zorgde ervoor dat er tijdens het eerste deel VR brillen beschikbaar waren en dat iedere deelnemer zelf content kon afspelen door middel van de Look & Play software. Tijdens het tweede deel werden smartphones beschikbaar gesteld om AR demo’s mee te bekijken.

Verschillende VR en AR content werd laten zien voor verschillende sectoren, waaronder technologie, gezondheidszorg en marketing. Nadat de onderdelen waren afgerond kregen de deelnemers de mogelijkheid om zelf VR en AR concepten te ontwikkelen voor een bepaalde sector. De resultaten werden gepresenteerd waarna er ruimte was voor feedback.

Resultaat

De deelnemers spraken na afloop met veel lof over de masterclass en lieten weten in de toekomst nogmaals samen te willen werken. De balans was goed omdat er werd afgewisseld tussen praktijk en theorie. Door de opgedane kennis naar een eigen project te vertalen, werd VR en AR inzichtelijker gemaakt voor de deelnemers.

Heeft u ook een uitdaging voor ons team?

Neem contact op!