Rabobank


Klant: Rabobank
Category: 360 video
Project date: September 2017
Campagne: Betekenisvol bankieren in beeld
Link: Content op aanvraag


De vraag

De Rabobank heeft een groot aantal accountmanagers voor zich werken, maar wat doen zij nu eigenlijk precies?

 

De oplossing

Om de accountmanagers onderling een impressie te geven van de bezigheden van hun collega’s, heeft de Rabobank een aantal 360-graden reportages laten maken. De video wordt gebruikt tijdens interne evenementen en kwartaalbijeenkomsten. Op deze unieke manier brengt de Rabobank intern in beeld met wat voor klanten en projecten de accountmanagers bezig zijn en om betekenisvol bankieren tot leven te brengen.

 

De aanpak

In een recordtijd van drie weken is de video van begin tot eind gerealiseerd. In de video ontmoeten de ondernemer en accountmanager elkaar in een informele setting. Ze drinken koffie, zeggen elkaar gedag en blikken terug. Wat is de inspiratie geweest achter de onderneming, wat was de grootste uitdaging en wat is de volgende stap? Ondertussen krijgen we unieke perspectieven van de onderneming te zien.

 

De toepassing

Op 21 juni werd de 360-graden video voor het eerst laten zien op een groot intern evenement. In totaal hebben 120 accountmanagers de video bekeken.

Heeft u ook een uitdaging voor ons 360 video team?

Neem contact op!