De Beren – Franchise Communicatie

Industrie: Horeca
Technologie: 360 Video
Toepassing: Corporate Storytelling

Vraag

Het begon lang geleden als een Rotterdams eetcafé. Nu is De Beren een keten van 19 bezorgrestaurants en 33 restaurants door heel Nederland. Om verder te werken aan deze groei wilde De Beren potentiële franchisenemers op de hoogte stellen van deze horecaketen tijdens een franchisebeurs.

Oplossing

Om nieuwe franchisenemers te laten zien wat de formule en het karakter van De Beren bezorgrestaurants en reguliere restaurants precies inhoudt, maakten we een 360-graden video op twee verschillende locaties. In de twee video’s krijgt men een virtuele rondleiding in de restaurants, ook wordt er nog toelichting op de beelden gegeven door een voice over. De 2 video’s werden door de Beren getoond op de franchisebeurs met behulp van de Gear VR brillen van Samsung. Het is de bedoeling om de 360- graden video’s in het vervolg ook te gebruiken om nieuwe personeelsleden een introductie te geven van het bedrijf.

Resultaat

Volgens de opdrachtgever was de beurs voor De Beren zeer succesvol.

IMG_1001-uai-1032x774
De-Beren-beurs-stand-uai-1032x774

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.