Centraal Beheer – Direct Mail Campagne

Industrie: Verzekeringsmaatschappij
Technologie: Augmented Reality
Toepassing: Visualizer

Vraag

Centraal Beheer brengt ieder jaar een boekje op papier uit om de leden attent te maken op de arbeidsvoorwaarden. Om deze direct mail-actie kracht bij te zetten zocht de verzekeraar naar een bijzondere wijze om dit vorm te geven.

Oplossing

Er werd een augmented reality scène ontworpen die direct op het boekwerk zichtbaar is. In het verhaal zie je een man aan het werk. Hij staat op en breekt vervolgens zijn been. Wat moet hij nu doen? Door middel van een voice-over stem wordt het verhaal verduidelijkt met als boodschap dat de werkgever in de arbeidsvoorwaarden kan lezen wat de juiste stappen zijn. Wanneer dit tafereel beëindigt wordt komt er een link naar een PDF-bestand waarin de arbeidsvoorwaarden staan.

Resultaat

Het eindproduct is zeer goed tot stand gekomen. De opdrachtgever was ook zeer tevreden over het eindproduct.

CBH_071c-e1558623551540
CBH_075c-e1558623619246

Ready to create impact?

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.